MFF på webradion

Jag sitter i siffan och smpsurfar på min dator, samtidigt som jag lyssnar på MFF-Halmstad matchen på Jockes dator. Det är tur att sr.se säder matcherna!! =)

Än har det inte blivit några mål, men de fortsätter kämpa!

Alex va här en stund innan och vi lyxade faktskt till det och hade pannkakor till middag idag =)
Tog ju lite längre tid än det brukat ta när jag gör det på pizzerian, för där gör jag ju det på stekbordet och kan göra två-tre åt gången.... Men klart blev det, många blev det och vi blev mätta.

Där är över till Jocke och David som kommer sen när de är klara. De är iväg och spikar jakt-torn och de har fodrat vildsvinen med.
Som de trott och hoppats på, så har det kommit gris till ena åteln nu med, så gris på båda finns!! Kanon!

Ja, idag har det bara varit en dryg och tråkig dag, som ni nog redan har förtått.
Men såna dagar har man väl och det är en ny dag imorgon =) Hoppas det blir fint väder, så kan vi kanske ut och gå och kanske ta oss till lekplaten med Ninni =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0