Massa kakor!

Så, nu har jag baka 90st havreflarn till Åsa!!
Fast hon fick bara med sig 87 st nu när hon hämtade dem, för Ninni åt en och jag och Åsa tog varsin med när de packades ner =)

Men nu är det paus med bakandet. Gör nog lite fler till oss här hemma sen och nån jag kan ha med mig till jobb i helgen =)
Sen lite delikato-bollar med =)

Ninni vilar nu, hon har hjälpt mig med bakandet, provsmakat smeten och haft koll på ugnen. Den är ju varm, så man får ju inte stå så nära den, men är något varm så ska man ju blåsa, så det har hon gjort på ugnen =)

Jocke blev precis hämtad av David, de ska iväg till skjutbanan en sväng och sen ska han iväg och hämta en spis vid 16-tiden, så får se när han kommer hem.

Nu ska jag lägga mig och chilla på soffan lite innan Ninni vaknar och vi nog kommer fortsätta att baka =)


Ett berg med Havreflarn =)









"Delikato-bollarna" från igår =)
Från en smet som skulle ha blivit ca 40st negerbollar, blev det 9st av dessa, så då förstår ni att de blev rätt stora!






Ninni myser rundor och har koll, men bröjar bli lite trött =)




Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

smarriga de ser ut. =)

haha vet du...först nu har jag förstått att du verkligen har en header, jag ser inte den på vår laptop (fråga mig inte varför) men så surfade jag i mobilen och helt plötsligt uppenbarade sig en header på din sida. haha

2010-04-22 @ 22:09:31
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0