Långfredag

Jocke jobbade idag och jag och Ninni följde med ner. Vi åt och snackade och sen vilade Ninni lite.
När Ninni vaknade igen körde vi hem och Jocke fick faktiskt sluta redan då! =)
Vi lämnade Ninni hos mormor en stund, så jag kunde följa med Jocke och David till deras nya jaktmark och hjälpa dem fixa till åtlarna och lägga ut mat till nöffarna.
Vi såg två grisar när vi va på väg till ena åteln, som sprang iväg =)
Där är jättefint ute och gris finns där iaf =)

Jag hämtade Ninni och Jocke gick enrunda med hundarna så länge och när i kom hem va Ninni rätt trött, så lite bus med Pappsen och blev det pyjamas och sängen för lilla damen.

Vi sitter bara och tar det lugnt, ätit god ölkorv som tyvärr redan är slut. Fick hem ett paket för någon dag sen...

Imorgon ska vi nog inte göra mycket under förmiddagen och sen ska vi ut till Skogstrollen på påskmiddag =)

Farmor stannade till och lämnade ett påskägg till Ninni idag. Proppat va det och uppskattat, självklart =) Tack Farmor!!

Hoppas er påskhelg varit bra hittills, ni som kanske firar hela helgen och jag hoppas resten med blir bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0