Jag jobbar =)

Skitroligt har det varit att jobba idag. Faktikt.
Men att jag saknat min älskade familj går inte att sticka under stolen med. Den biten har varit jobbig, min vana är ju att vara hemma med snuttan.
Men med henne har det inte lidit någon nöd, heldag med Pappsen utan Mammsen. =)

De har haft det bra och de har varit ute och gått och hälsat på hos Hasse och hans familj =)

Jag ska jobba imorgon med, Mange har varit en sävng här ikväll hos Jocke och de hade väl pratat om ifall de skulle se fotbollen imorgon om Jocke va ledig. Och visst kan jag jobba. Längesen Jocke va ledig en helg.

Hur fint som helst är det här hemma med, det har städast och fixats här hemma under dagen =) Najs!
Vilken underbar man jag har!

Nu ska vi kolla serien och ta det chill =)

Ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0