Familjen

Vi är hemma allihopa idag, supermys!!
Jocke har ju varit iväg rätt många kvällar när de har fixat med åteln och jagat. Skönt med en heldag ihop! =)
Inte för att jag menar att gnälla, men mysigt att det inte står något på schemat. Tycker om att han är iväg med, han har sitt intresse och jag är ändå en sån människa som vill ha egentid. Sen är ju jakt ett intresse för mig med, så när tillfällena kommer så är jag inte den som tackar nej till att följa med =)
Det är så härligt när Jocke kommer hem och är så glad över vad de gjort, när de sett djur och allt som hör till!
Men idag är det familjedag =)

Ninni verkar på ett sätt lite piggare idag, men kanske för tidigt för att säga, för se hur hon är under dagen. Nu vilar hon iaf.

Hade varit skönt om vädret hade kunnat hålla sig fint idag, skulle behöva komma ut med hundarna lite. Men lite bök först, för vagnen står ju hos mormor, så den får hämtas först om vi inte beger oss ut i skogen eller nåt.

Så, en kopp kaffe till skulle sitta fint. Och ostmacka! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0