Ett X

Efter dagens match blev det ett X. Men iaf inte mållöst, 1-1.
Synd. För hade vi fått tre pinnar så hade vi gått om HIF i tabellen...men den dagen den kommer!! Moahahahahaaaa!!

Jocke ringde, de har spikat torn ju och han sa att det är stort!! =)
De skulle spika och dona lite till innan de är klara för dagen, så jag ska koka mig en kopp te nu och äta lite knäckisar med ost =)

Ninni gick och la sig tidigt idag....lite för tidigt är jag rädd för. Men jag får väl gå upp tidigare imorgon då helt enkelt. Hon va visst så pass trött bara, jag trodde hon ville vila en stund, men hon har ju inte vaknat än, så då får hon sova för natten då om det är vad hon behöver.

Haj po er, höres imöra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0