Eftermiddagsmys =)

Efter en ganska lugn och chill förmiddag, så traskade vi ner mot torget vid halv 2 och Jocke åkte till jobb.
Jag och Ninni gick upp till mormor och fikade.
Moster Marjo kom med och drack kaffe med oss. Hon hade med sig en Piggelin till Ninni. Men lite väl kallt tyckte hon nog det va och hon va rätt mätt, så det va jag som åt det mesta =)

Sen fixade vi bilstolen och vi körde och hämtade Alex från fritids och körde ner till pizzerian och hämtade mat.
Ninni blev glad att få träffa Pappsen en liten stund och såklart att få träffa Salle och de andra som va där.
Vi körde tillbaka till Hörby. Jag, Ninni och Alex åt uppe hos mormor som vi hade tagit med mat till med och Marjo körde hem till Marko.
Efter att alla va mätta och nöjda och vi hade smält maten en stund, så gick vi hemåt. Vi stannade till så Alex kom hem och sen gick jag och Ninni vidare ner för backen och hem.

Hon har bara vilat en gång idag. Hon hoppade över morgonvilan idag med, det blev ist en förmiddagsvila och sen knappt 5 minuter i bilen. Trots det, så orade hon va uppe till lite innan 20. Bra, kanske hon sover till över 7 imorgon  =)

Jag ska spela lite gitarr ikväll, haar tagit fram den nu så nu minsann =)

Sen kommer Jocke hem och Mange skulle med komma, så blir kanske nån film sen.

Hoppas ni haft en bra dag, det har iaf jag! =)



Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

jobbar ni inte på offside ? eller har jag fått helt fel för mig ?!

2010-04-17 @ 09:56:28
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0