Duktiga vi =)

Jag och Ninni har varit duktiga idag.
När Jocke hade åkt iväg på sitt med David, så började vi städa.
Så vi har fått dammsugat, dammat och fixat lite med blommorna. Tvätta golven hann vi inte, för Salle ringde och påminnde mig om vad jag hade glömt....att hämta Alex!!
Ooopps!!
Men vi körde snabbt och hämtade honom och sen gjorde vi varma mackor i ugn, namnam =)

Alex blev hämtad, Jocke kom snabbt hemom och hämtade nåt han hade glömt och sen va det dags för Ninni att lägga sig.
Vi låg och mös lite i vår säng först. Men det kan jag nog inte fortsätta med varje dag, för hon blev så ledsen sen när jag la henne i egna sängen. Hon vaknde och va jätteledsen innan i gårkväll med och då hade vi ju somnat båda två i vår säng. Inte för att jag vet att det va just därför, det kan hända ibland. Men just att hon blev ledsen nu när jag la henne, så könns det så hemskt. Vill ju inte att hon ska behöva bli ledsen.
Hon har ju alltid sovit i egen säng på nätterna och klarar det så fint, så jag ska nog inte komma och klödda till det nu...hehe.

Kaffet puttrar i köket nu och nu kom Mange med =)


Bilden är lite ljus, men här är Ninni när Jocke har dammsugat hennes hår =)




Här är våra ankor som kommer och hälsar på då och då. De kom och fick lite bröd innan idag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0