Blev jobb

Ninni låg och vilade och vi väntade på att hon skulle vakna, sen skulle vi köra ut till Skogstrollen och hälsa på.
När hon vaknade, ringde nästan samtidigt Salle till Jocke.
Han undrade vart Jocke tog vägen..... Va?
Han skulle visst jobba idag.
Så han fick köra till jobb och hemma stannade vi. Men vi har haft en bra dag ändå, även om det kändes lite bull att han helt plötsligt försvann sådar. Men inget att göra åt det.

Så jag och Ninni har fixat lite här hemma, diskat, fikat, dammsugat och dammat lite.
Sen kom morfar ner och hälsade på och lämnade lite påskgodis till Ninni. Lycklig blev hon =)
Han stannade på kaffe och fika och sen när han gick va Ninni-skrutt trött och gick och la sig. Jag har tagit det lugnt, tittade på Blåsingen. Rätt kul faktiskt =)

Nu väntar jag på att Jocke ska komma hem och han har mat med sig till mig! En fläskfilé-burgare, kan nog va nåt =)

Ha det gött gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0