Utan Ninni...

Sitter här själv på pizzerian. Ninni är ju hos mormor efter mormors egen önskan och inte tackade Ninni nej till det. Hon trivs bra hos mormor och har redan börjat bli bortskämd där =)
Men det känns lite konstigt att lämna iväg henne för natten med utan att ha någon egentlig anledning till det...jag ska ju inte jobba idag och har inget annat planerat. Känns nästan lite onödigt...men mormor och Ninni är glada och jag ska väl bara ta och koppla av idag helt enkelt =)

Baka ska jag göra. Skulle ha gjort det ett tag nu med har inte blivit av och igår hann affären stänga innan jag kom så längt att börja tänka på det.
Men idag blir det bak av och lite olika godsaker ska det bli med =)

MMMmmm, Jocke kom precis och gav mig en sked med hans baconröra att smaka på. Den är god!! Middag klar för idag =)

Höres sen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0