Tyst

Alla ligger och sover och här är helt tyst. Ninni va uppe rdan vid 8 idag, fick sin frukost och sen snackade hon lite innan hon somnade igen.
Jag kunde inte somna om dock, så jag sitter här och kollar lite och fördriver tiden =)

Igår va vi på pizzerian och städade lite och sen blev det kvällsfika hos Baronfamiljen. Åsa hade köpt de nya kakorna som de visar på reklam. Jag har snackat om dessa kakor ett tag nu men har inte kommit ihåg att köpa dem än. Så Åsa fixade det igår och jaap, de va goda. Men som Åsa sa, om man ska baka dem själva, så får det bli utan russin och med mer choklad =)
Jag måste testa, så till helgen blir det nog baka kaka som gäller.
Mange fixade Photo Shop till mig med, happpy jag, så nu har jag minsann att göra =)

Nu måste jag fixa till mig, ska upp och passa Maja en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0