Tvättar...

Sitter hos mamma, Jocke ligger och vilar lite på soffan och Ninni har precis vilat en stund. Nu ligger hon på täcket här i köket och leker med sina nya fina saker hon fått av kära Baronfamiljen =)
Tack ska ni ha för allt fint!!!

Jag håller på att tvätta alla kläder och sortera. Vinterkläder i en hög och annat i en och sånt jag inte använder längre i en. Det jag inte längre använder ska vidare till Erika som frågade om jag hade nåt över. Och det har jag, jag har gjort en rensning innan som jag bara inte har gjort mig av med och jag behöver göra en till. Saker jag bara har liggandes för att jag tycker det är fint men ändå aldrig har på mig...kallas öven väldigt onödigt sparande... =)

Vad som händer sen vet jag inte...men nu ska jag ner till tvättstugan igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0