Träff

Nu sitter vi på pizzerian. Ninni lurades och ville inte alls sova, men hon ger sig nog snart för hon är trött. Har väl inte busat klart än bara =)
Vi har varit i Hörby en sväng, Ninni hälsade på mormor och vi va och sa hej till Jennie. Ninni fick två påsar med kläder =)
Tack så jätte mycket!!!

Jag sitter och väntar på min mat. Jocke är så snäll, han håller på att göra potatismos och fiskpinnar till mig!!! =)
Sååå gott! Jag har varit sugen på det ett tag nu med har inte blivit av att vi gjort det, men nu så =)

Sen ska jag och Ninni köra. Vi ska hem om till Atlas och sen ska vi upp till Åsa. Det är en träff där ikväll, med hudcreme och så. Ett litet hemparty.
Hon som håller i det ringde upp till oss som ska komma och frågade vilken hudtyp man har...eh, tja sådär rätt normal kanske?
Normal/blandad sa jag. Jag har varit på hudanalys innan men kommer inte ihåg, va ju månnga år sen.
Men det ska bli trevligt, man fick inte va så många på träffen så då blir det inte så stökigt heller.

Imorgon ska vi på morgonkaffe hos Jennie. Halv 10 ska vi va där,så hinner vi snacka och fika i lugn och ro innan hon ska börja jobba =)

Sen vad som händer imorgon vet jag inte. Tror inte vi har något planerat faktiskt.

Jag är så trött och hängig, har varit det i flera, flera dagar och jag vet inte varför. Om det är nån förkyldning som spökar med mig eller vitaminbrist eller vad. Men det är drygt iaf, för jag är ingen rolig alls.
Hoppas det går över snart...

Nu ska jag se om jag kan trötta ut Ninni så hon kan få sin sömn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0