Tick tack...

...tick tack...ja tiden går och ibland går den rent för fort, men ibland vill man att den ska rusa iväg. Som nu, jag vill helst att den kan få tick hur fort den bara vill. Till jag säger stopp. Och det vill jag säga om ett litet tag, när det är dags för det =)
Fy vad jag längtar!!!
Men jag säger inte vad det handlar om. HAHA på er!

Men sen när det är dags, vilket är ganska snart, så får nu reda på det. En del av er vet ju redan, men det är inte alla av er som vet allt om det.
Jag kan ju avslöja att det har med vårt lilla boende att göra =)

Har vi kanske renoverat klart, så det är det ni ska få se?
Eller?

I vilket fall som helst, så längtar jag som fan!


Ninni har somnat nu, en liten vila för hennes del och då passar jag på att kika rundor här i den andra världen.
Inget nytt har väl hänt direkt, Ninni sov hos mormor i natt som de då hade bokat och hon har som vanligt haft det bra. Hon vaknade lagom när vi kom och sen fikade vi lite innan vi duschade och Ninni och pappsen badade. Hon är ju inte det här jättefanet av att bada, men hon gnäller och låter mest bara för att största delen av tiden...

Jag har beställt biljetterna till MFF´s nästa hemmamatch nu med. Och Mange aka Baronen bjuder vi med oss. Han va ju med sist och han tyckte om det, så självklart ska han hänga med denna gången med =)
Sen efter denna matchen kan vi bara gå på en hemmamatch till, för den andra är på en söndag och då jobbar Jocke.
Sen är säsongen över...får se hur allt slutar.

Igår kväll körde jag och hämtade upp Jessica i Hörby och vi körde hem till Jenny. Det va tjejfest på gång. Jag hälsade bara på en stund, mest för att få träffa dem då det va ett bra tag sen. Det va jätteroligt att ses och att sncka lite, visst blev man lite festsugen, men jag stannade ett par timmar innan jag körde tillbaka till pizzerian innan stängning och sen körde vi en liten runda till Barinfamiljen innan vi körde hem och la oss.

Nu ska jag kika vidare på nätet, höres gott folk!!



Kommentarer
Postat av: jennie

hur gick det för ninni kunde hon "glida" runt i sitt nya vrålåk :-) lite bildet på henne Tack:-).

2009-09-14 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0