Shopping och marknad

I går tog vi det lugnt. Va ute och körde lite och va nere på pizzerian och åt och drack lite kaffe.
Sen va vi hos Baronfamiljen och snckade och spelade poker.

Idag händer inget speciellt, Ninni sover nu och sen ska vi ut och gå en runda tänkte jag. Är ju så fint väder och skönt i solen, så man får passa på.

Imorgon ska jag och Åsa iväg och shoppa lite. Ska bli kul att komma iväg och jag ska faktiskt lämna Ninni hos mormor nån timme då och va helt familjefri =)
Ska se om jag hittar nåt fint, om inget annat ska det bli skönt att komma iväg bara.

På söndag ska Ninni till mormor. För våran del är det jobb, för det är marknad i Vollsjö. Ja minsann, i lilla Vollsjö har dom en marknad och den blir, tro det eller ej, större för varje år =)
Så vi börjar redan klockan 9, marknaden börjar klockan 10 och håller på till ca 16. Sen har vi ju öppet som vanligt med. Dagen hade blivit rent för lång för Ninni, så hon får mysa hos mormor istället och det vet jag att de inte har något emot, nån av dem =)

Nu tror jag att Ninni snart vaknar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0