Punkter

En liten punktlista


  • Jag lägtar tills på söndag då vi ska in och kolla Malmö
  • Jag längtar till mitten av nästa vecka för då ska vi....hihi det får ni reda på då =)
  • Jag älskar Jocke och vår fina familj över allt annat
  • Jag är fan den lyckligast lottade
  • Jocke är världens bästa man
  • Jag önskar mig inget speciellt längr, för Jocke har gett mig det. (rätt bra ändå, får komma på nåt nytt) =)
  • Ninni håller på att få fler tänder verkar det som
  • Jag hatar folk som är så jävla lessa på sitt eget liv verkar det som så att de måste snacka en massa goja för att må  bra
  • Älskar raka, ärliga och trogna vänner
  • Hatar översittare
  • Längtar tills Mange har läst klart sin bok så han kan börja designa bloggen =)
  • Har lite ont i min axel just nu
  • Trodde jag va gravid för 1-2 veckor sen, men det va jag inte...bra, för Sigge får vänta lite till =)
  • ...men lite mysigt vid tanken av det va det allt, hihi
  • ...ni behöver inte oroa er!
  • Salle vill prata med mig nu, så jag måste sluta
  • Vi kommer kanske inte höras imorgon, har fullt upp
  • Tack ni som läser här då och då, ni vet att jag skriver mest för att få skriva av mig, men kul att ni läser =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0