Ny vecka

Måndag och jag sitter här i soffan med en liten busunge =)
Jag och Ninni gick upp gör en timme sen och sen har vi myst och nu är det klättrning i soffan... =) Hon är ute efter sladdarna till datorn och har ett göre med täcket =)
Vi sak ut och ge Atlas mat nu snart, Ninni hjälper till och hon tycker Atlas är rolig, skrattar när han hoppar rundor.

I lördags va jag och Åsa iväg och shoppade. Hur trevligt som helst och mitt i allt så sa de i högtalarna att det va dags att avluta pågående köp....VA!!!
De stängde ju för fan redan 17. Jag va helt hundra på att de skulle ha öppet längre och hade inte tänkt på att kolla det... Så vi fick snällt köra hem.
Men lite blev handlat och det va jätte trevligt, det ska vi göra om =)

Igår va det marknad i Vollsjö ju och vi började redan klockan 9 med att förbereda och äta frukost innan vi började grilla. Det va kanonväder och det va en hel del folk. Jag och Jocke rockade där ute och Salle fixade där inne. Allt gick jättebra och filket va hungriga. Vid 3-tiden stängde vi er där ute och fortsatte där inne och stängde sen som vanligt klockan 21. Jocke körde och hämtade Ninni vid 4-tiden tror jag det va och det va så skönt att få dit henne. Som vi saknat lillskruttan!!

Idag ska vi in och kolla MFF-matchen!! Och Mange ska så klart med =)
Ska bli så jävla roligt!!
Ja, självklart hoppas man ju på tre poäng till...men vi får se, Vi ska in och stötta dem iaf!!

Nä, nu går jag och Ninni ut med Atlas och sen ska vi väcka pappsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0