Nova Lund

Nu sitter vi i bilen, jag och Ninni här bak och Jocke och Salle fram. Ninni är dock inget jätteroligt sällskap, för hon sover =)
Men det va väntat, hon har varit vaken till och från sedan 7 imorse.
Mobilt bredband är jag inget jättefan av p.g.a att det är sååå trögt ibland, men lite najsigt är det ju just för att man har med det överallt =)
Vi är snart framme och jag hoppas att vi börjar med kaffe och frukost...det behöver denna!

Hoppas att vi hittar nåt fint. Vi ska iaf köpa en gåstol till Ninni, moster Marjo och Salle ville ge en till Ninni och det är hög tid för en nu. Hittills har hon lånat uppe hos Baronfamiljen. Backen har hon hittat och i sidled kan med ta sig fram. Snart far hon fram överallt och då gäller det att hålla fötterna ur vägen =)
Lite mer höstkläder till Ninni ska jag med spana lite efter =)

Hörs sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0