Nattnatt

Säger tack, hej och godnatt för mig för idag redan nu. Nini sitter här i mitt knä och pillar på datorväskan och kikar. Hon började för ett litet tag sedan med att "kika". lägger huvudet på sned, ibland hela kroppen och kikar på en. Jätte sött =)
Imorgon ska hon till mormor. Det bokade mormor och Ninni in redan förra lördagen när hon va där.
Vi ska till pizzerian, men jag vet inte om jag ska en liten sväng till mina kära vänner som jag knappt hinner träffa. Vi har alla fullt upp... Ska se hur det blir här imorgon helt enkelt.

Fick en så fin ulljacka till Ninni idag från Baronfamiljen. Hon kommer bli urgullig!!

Sov gott alles, nu ska jag och Ninni busa lite innan det är dags för henne att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0