Morgonpigg

Vi 8-tiden vaknade Ninni och det va dags att gå upp. Jag va trött och Ninni va inte heller överdrivet pigg, så efter frukost så låg vi och mös en stund.
Men nu är det full rulle, sitter här brevid mig i soffan och snackar och har koll på Atlas. Man kan ju kanske få tag i svansen  =)

Ska väcka Jocke nu och vi ska in och ta en fika me Salle innan dagen sätter igång. Vi ska ner till pizzerian en sväng iaf. Annars vet jag inte.
Men får nog bli en kopp med Baronparet med, annars vore det väl konstigt =)

Jag hämtade ut biljetterna igår. Så nästa måndag sticker vi in igen, jag, Jocke och Mange och stöttar d
Di Blåe Pågarna! Det blev ju en efterlängtad seger  i måndags och man gör väl inget annat än hoppas på att det blie 3 poäng till nästa match!

Ha, de, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0