Morfarbesök

Pappa ringde till Jockes mobil jag tror det va i förrgår och skällde på mig för att han inte hade fått tag i mig på min mobil de senaste dagarna. Jag har ingen täckning på vissa ställen på pizzerian och han har väl lyckats ringa precis då...
Vi hade inte tid att ses då, men idag ringde han och frågade om han kunde komma ner hit en sväng och träffa oss, för han ville träffa Ninni nu mansann!

Så morfar kom och fick träffa sin Ninni och de satt och mös och busade en stund på terrassen =)










Nu är det snart dags för oss att åka hem för idag. Ska hämta nyckeln och det blir nog en kopp kaffe innan vi kör hem och kanske slår på en film.

Vad som händer imorgon vet jag faktiskt inte...





Kommentarer
Postat av: Jennie

hej hej ang ons...såg att de öppnat ett nytt cafe där mitt emot swebank, där du bodde för länge sedan. ska vi prova det ist för la café. Hör av dig så jag vet.Tog ju aldrig ditt nr suck typiskt mig!!

2009-09-07 @ 17:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0