MFF-IFE

Vi följde vår egen lilla tradition. Så mat på Valentino började vi och jag kände redan ruset i kroppen. God mat och sen körde vi mot Malmö. Jocke och Mange drack öl, hör ju till och de har ett ställe som har kommit med i traditionen, pissepausen!
Förra gången blev Jocke så akut nödig, så gasen i botten och vi hittade en perfekt ställe.
Eftersom allt annat följdes, mat och en del öl, så inte så konstigt att Jocke behövde besöka stället igen igår. Mange hängde med på och vi har nu ett pisseställe =)

Perkering hittade vi lätt och sen begav vi oss till Shoppen. De har fått jättefint och vi köpte en finfin body till Ninni och ett vinterset till henne med mössa, vantar och halsduk =)
Mange köpte sin första och egna MFF-halsduk! =) Duktig påg! =)

Sen mötte vi upp ett litet gäng och vi gick in.
Inte riktigt lika mycket folk som förra gången med shit va underbart det är att va där!!

Jag vet inte annat vad jag kan säga om kvällen sen...Vilken match. Vilka mål. Vilken stämmnig.
Underbart!!!
men gåshud över hela kroppen fick jag se mål efter mål som resulterade i underbara 5-0!!!!

5-0




















Snuttan provade självklart vintersetet sen =)















5-0!!!



Kommentarer
Postat av: Annica

Hon är så himmla lik sin mamma så det finns inte :)

2009-09-23 @ 14:21:42
URL: http://kozlowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0