Mätta i magen...

Nu sitter jag och Ninni här och vi är båda mätta i magen efter middagen =)
Det känns fan nästan som om vi bor på pizzerian...är här nästan dagligen och jag som inte ens jobbar idag är här ändå, som de andra dagarna den senaste tiden. Men Jocke är ju här, så varför sitta hemma och glo?

Dagarna försvinner bara, vi går inte upp förrän vid 9/10-tiden, när Ninni vaknar och sen kör vi till Baronfamiljen och dricker morgonkaffe och lämnar nyckeln så Mange kan gå ut med Atlas. Annars kör vi in och hälsar på familjemdlemmarna så att vi får det gjort med i den mån vi hinner.

Sen när jobbet är slut är det hem till sängen eller upp till Baronfamiljen, hämta nyckeln och snacka lite innan klockan är natten och sängen kallar.

De dagar det inte är jobb, så brukar Jocke följa med Salle och handla iaf en dag och då försvinner halva dagen och en av dagarna kanske han hjälper till att förbereda en massa på pizzerian och då försvinner halva den dagen.
De dagarna brukar jag och Ninni va hos mormor och busa =)

De dagar det inte är jobb blir på nån vänster fullpackade med saker ändå...knas ibland och ibland önskar man en extra dag i veckan, så man hinner med sånt som tyvärr blir lidande.
Är det så att vi inte har något alls på schemat, så ser vi till att ha en riktig familjedag, bara vi och ingen annan. Det är så härligt =)

Nu tror jag minsann att kaffet är klart, Ninni har precis somnat och ligger här så sött och sussar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0