Helgen börjar

Jocke ska jag se om jag kan väcka nu snart, Ninni ligger här och busar och vi ska snart upp på morgonkaffe hos Baronparet =)
Vi va ju på bio igår kväll. Vi såg Inglourous Basterds och den va kanon!! Lång, men det va inget man märkte av så mycket, för den va bra och det räcker väl om jag säger Quentin Tarantino så förstår de flesta om hur denna film va =)
Som Jocke sa efter filmen "det va bara vi som skrattade när det hände något" men vad ska man göra det är ju en Tarantino-film... =)

Sen när vi hämtat Ninni och kommit hem så kom Micke och hälsade på en sväng med sitt onda nyckelben. Jocke och Micke spelade lite poker och jag gick och la mig.
Ninni sov lite oroligt och vaknade sen och fick lite välling så hon lunde somna om och lite alvedon, det är lite fler tänder på G, så lite kink och oro i kroppen på lilla snäckan.

Nu tycker Ninni att jag börjar bli tråkig, så vi hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0