Fortfarande trött

Fan vad jag är less på att va trött varje dag. Jag brukar inte pipa i första taget, men nu får det snart va nog.
Ska köpa vitaminer och se om det hjälper.
Så, nogpipt =)

Vi va ju på fika med Jennie och hennes familj i förrgår på La Café. Guud vilka fina flickor hon har!!
Det va jättetrevligt att få sitta ner och sncka och träffas allihopa. Hoppas vi kan göra om det snart!!
Ninni fick en massa fina kläder med ju och jag kom precis på att jag kanske redan har berättat detta...men då får ni veta det igen =)

Vi är på pizzerian nu och jag och Tjitchoos ska snart ut och gå en liten runda med Ninni. Vi har suttit ute på terrassen hela eftermiddagen nästan och busat och snackat.

Igår kväll va vi (som vanligt) hos Baronfamiljen och vi lanade lite. Bilspel skulle det bli men Åsa digga inte så direkt så vi spela Vietnam ist och dödade varandra =)

På det där partyt jag va på, det va för produkter från Mary Kay. En trevlig kväll och bra produkter, jag köpte inget då, men ska beställa sen.

Nä, vi får höras sen, nu ska vi gå!



Kommentarer
Postat av: Jennie

tack för komplimangen av mina girls. Er lilla flicka är också helt underbar sååååå himla söt :-)

2009-09-13 @ 09:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0