Drömuppfyllelse

Ja om man nu kan hitta på ett sån ord =)
Men en dröm har gått i uppfyllelse, jag har fått en systemkamera!!!
Jag har önskat mig en i flera, flera år och igår köpte min underbare man en till mig! =)=)
Den är jättefin och bra och jag är jätteglad!
Nu ska jag bara lära mig den ordentligt, det är en hel värla det där med att ta foto med en sån kamera. Det har ju bara varit en dröm innan, så jag har ju inte lärt mig fota med en sån, men nu kan jga tack vare världens bästa och snällaste man! =)

Vi har varit i HÖrby en sväng idag och Ninni fick kramas lite med farmor. Gammelmoster (ser ni, jag har lärt mig) Ingegerd va också där och Ninni fick somna i hennes famn, det va länge sen nu och det va poppis, hon somnade gott, gott =)

Sen har vi varit ute och kört en lång runda. Till slut hade vi ingen aning om var vi va nånstans...vi spanade efter mossa på stenarna så vi viste vilket väderstreck vi körde åt =) Alltså i absolut ingenmansland va vi...men efter ett tag kände vi igen oss och nu ska vi käka lite på pizzerian innan vi ska lämna Ninni hos mormor. Hon ska mysa med henne ikväll, för vi ska gå på bio ikväll =)
Mysigt =)

I helgen är det lite jobb ooch på söndag ska vi in och kolla MFF-Hammarby. Japp, Mange ska självklart med och vi ska träffa upp Gadd också i Hörby.
Ska bli kuligt värre =)

Nu ska jag va lite social... =)

Nya biler med min fina kamera kommer sen =)



Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Vart tog bilderna vägen? ;) KRAM

2009-09-26 @ 18:31:22
Postat av: Annamin

De kommer Ingegerd =) Vi får snart bättre internet, så då blir allt mycket lättare, tar sån tid här hemma =) Du fastnade bra på vissa =) Kram!

2009-09-27 @ 09:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0