Däbbt i näsan

Jag och Ninni har en egen liten klubb, förskyldklubben...
Ja vilken för förskyldning vi har åkt på, Ninni är rosslig och hostar och snorar och jag är stopp i näsan och är hängig och bara väntar på att hostan ska komma.
Men det är en tapper tös vi har, hon äter och dricker och leker och när det kliar i näsan kletar hon ut snoret i ansiktet =)
Men vi blir väl snart bra igen =)

I söndags va vi ju inne på matchen. Inte samma glöd som de haft de senast matcherna, men de gav till lite jävlarannama och vann med 3-1! 3 poäng till och det är hur bra som helst!

Igår hade vi en familjedag och vi körde iväg på en shoppingrunda och skämde bort varandra =)
Nya fina vinterkläder och min systenkamera är helt komplett nu =)
Sen kollade vi lite på klocka till Jocke med hittade ingen speciell, men när vi gick ut  från affären och kollade i skyltfönstret, så föll vi båda för en Gant-klocka med blå tavla. Skitfin och Jocke tyckte om den, så då fick han den av mig =)
En kanonmysig dag tillsammans hade vi och sen mot kvällen hälsade vi på farmor innan vi körde och firade min syster Russi som fyllde år.

Kvällen avslutades hos Baronfamiljen innan sängen kallade.



Nu sitter jag men en nysomnad Ninni i famnen och snart ska jag väcka Jocke så vi kommer igång med dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0