Blablabla...

Det är det som hörs från Ninni, morgon till kväll. Hon snackar som en galning och det hörs kan ni tro, hon testar alla ljud hon kan och alla olika volymer med. Tosefian =)
De två tänderna nere har ju kommit och vi väntar på att en uppe kommer snart med.
Igår och idag har dagarna gått åt pizzerian och det kommer resten av helgen med göra. På mornarna och kvällarna har vi varit hos Baronfamiljen. Alltid lika trevligt =)
Ninni ska sova hos mormor imorgon. Behövs egentligen inte, men mormor frågade idag när vi va där om hon inte kunde göra det, så varför inte. Mysa med mormor tycker Ninni om, ett stort leende kom så fort vi kom innanför dörren hos mormor idag och sen va det bullfrukost som gällde =)

Jag har inte fått över bilderna från kameran än, men de från Jockes mobil har jag fixat, så jag ska se om jag kan lägga ut dem idag eller imorgon =)

Hösten är här...tjockare kläder är framme och Ninni är riktigt höstklädd idag. Sötnosen, hon ser så stor ut i sin jacka och mössa =)

Nu ska jag se om jag hittar nåt gott recept, jag är sugen på att baka... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0