Bakning pågår

...japp, full rulle med bakandet är det.
Äppelkakan eller vad det skulle va är klar och har blivit smakad. Visst va smaken god, men jag fick tag i nåt konstigt recept...ganska mycket smör då va och det kunde man ju ha varit utan...men men, den guck ner =)
Ska leta fram det recept jag brukar använda...

I ugnen är nu en choklad/banan/kokos kaka.
Nej, har aldrig gjort den innan, hittade den när jag letade lite på nätet. Återstår att se hur den blir.
Formen jag fick anvämda va förstor egentligen, så jag hoppas smeten stannar där jag vill, la inte ut den över hela...hehe.

Sen är det dags för kärleksmums!
Men det är inget vanligt recept på dem heller, hittade nåt som verkade intressant. Får väl se om det kan bli nåt av det, så det inte klöddar ihop sig...

Ja, sen är det ju nästan dags att åka hem för idag när jag är klar med allt.
Upp i tid imorgon och hämta Ninni. Ska faktiskt ringa mormor nu och säga hej och höra så allt är bra där =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0