Vila

Ninni började gnugga sig i ögonen och det är ju ett tydligt teckan på att det är dags för en vila.
Så jag bäddade ner oss i sängen och där låg  vi och mös och Ninni klappade mig på kinden och petade mig lie i näsan och sen började hennes små ögon att stänga ner och hon somnade gott.
Jag somnade med till en stund och jag veknade sen och fortsatte plocka undan lite här efter mig med all tvätt. Ninni har vaknat nu och hon springer runt i gåstolen och kikar på vad jag gör vinkar på mig och vill att jag ska ge henne slängpussar. Hon blir så glad då och skrattar och springer vidare =)

Höres sen, jag måste bli klar med den jävla tvätten, jag börjar bli trött på den, den är överallt nu känns det som...

Kommentarer
Postat av: GISSA :)

Anna e trött.... skriver samma sak 2 ggr......

Hade kunnat fixa till det men vill inte.... kul att retas ju hahahhahahaha

2009-10-17 @ 21:53:06
URL: http://nepp.nu
Postat av: Annamin

*Haha, ja va svårt det kan va att gissa =) Hm...märkte inte att jag lagt in det två ggr, men jag kan faktiskt radera det själv =)

Håll du dig till designen =)

2009-10-17 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0