Sovmorgon

Ja, det blev sovmorgon idag. Ninni vaknade inte förrän vid 10 och det va najs att sova ut lite, jag va ju rätt trött igår.
Det blev bara lite chill i soffan igår när vi kom hem, jag åt lite pizza och sen kom det David och Ullrika en sväng innan vi gick och la oss.

Nu sitter jag här, har duschat och Jocke är och hämtar Crille som ska va hundvakt idag. Jocke ska ju iväg och jaga i eftermiddag och vi kan ju inte lämna Atlas själv. Men det ska påbörjas träning av det snart...han ska först tränas lite mer på spårningen.

Ninni ska till mormor, får se om hon sover över eller inte. Mormor blir så glad när hon har Ninni där och det är skönt att se henne så pigg i ögonen när Ninni är där =)

Nu ska jag mysa lite med Ninni innan vi ska göra oss klara för avfärd och jag ska jobba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0