Släktträff på gång

Ninni vaknar nog snart hopps jag, för vi ska köra till mormor och lämna Atlas. Sen ska vi vänta på att morfar kommer och hämtar oss och vi ger oss av mot Blekinge. Och släktträffen.

Jag har planterat lite i balkonglådan idag. När vi hade sagt hejdå till Jocke så stannade vi till i blomsteraffären och handlade lite blommor och en liten minipumps som jag lagt på ljusfatet här på soffbordet. Allt blev bra, men jag ska ha lite mer blommor till lådan, den är ju så lång... =)

Tar med kameran idag, men bilderna lär ni inte få förrän nästa vecka, för jag ska jobba resten av helgen.
Japp, nu vaknar lillskruttan! =)

Dags att packa ihop oss och ge oss av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0