Öl & Fifa

Nu har jag fixat lite för en myskväll. Jag och Jocke ska ha en öl och Fifa kväll =)
Jag har aldrig innan gillat att spela Fifa och såna spel, för jag har aldrig fått kläm på det...men nu har jag fastant =)

Ninni sover gott och hon va såå trött så hon fick gå och lägga sig lite tidigare ikväll. Blir väl en tidigare morgon imorgon, men det gör inget. Vi ska ändå upp i tid för vi ska ut och träna Atlas och sen ska faktiskt jag jobba imorgon =)

Vi har varit på middag hos mormor idag och Alex va också med. Ninni trivdes med att få träffa mormor och kusin Alex och Alex gav Ninni glass till efterrätt. Det va poppis!! =)

Jag kommer va trött efter denna veckan, jag ska ju som sagt jobba imorgon och sen på fredag ska jag åka upp till Blekinge med pappa för att träffa mina fastrar och eventuellt min farbror. Egentligen är det väl inte mig de efterlyser mest, utan lillskruttan.
Sen ska jag jobba lördag och söndag med.
Så jag kommer nog va lite småsliten på måndag. Vad som tröttar ut en mest, jobb eller släktträff...humm...ja det vet jag inte ;)

Idag har vi valt ut färger! Vi ska måla om hela lägenheten och vi klubbade alla färger idag, det kommer bli så fint och mysigt! Nästa vecka ska det målas =)
Så skönt det ska bli. Vi vill ju inte hänga upp en massa saker och göra hål i väggarna innan vi har fått målat, känns så onödigt, så det är lite kalt på väggarna än =)

Sen pratade vi om Ninnis 1-års dag. Det är ju inte länge till innan vår lilla ängel blir 1 år. Tänk. Tiden går så fort och hon har förgyllt vårt liv i ett år snart. =)
Men iaf, det ska ju självklart bli kalas. Men vi pratade lite om vad vi ska köpa till henne i present. Ninni har ju redan "önskat" sig en sittvagn, en som är lite mindre när den ihopfälld än den vagn vi har. Men vi pratade lite om ifall vi skulle köpa det, men sen klubbade vi en annan sak och det är nog inte alla 1-åringar som får en sån present som hon kommer få. Och jag tänker inte berätta det för er än, ni får se sen =) Hihi!
Sen kommer det nog bli en och en annan leksak med eller nåt.

Nu ska jag fixa det sista innan min underbare man kommer hem och vi ska ha myskväll =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0