Lugn...eller...?

Jocke har dammsugat och jag har polockat och fixat och tvättat. Hatar tvättstugan...den är värdelös. En tork är sönder och en tvättmaskin tar en evighet på sig...så nu är det tvätt i lägenheten igen som hänger på tork...suck.
Vi måste ha ett torkställ.

För kanske en halvtimme sen så åkte Jocke iväg på jakt. Så vi får se om det blir något idag med =)
Jag och Ninni ska fika lite nu, jag känner att det börjar kurra i magen snart...

Det är ett litet lugn här hemma nu, Jocke som har varit så lycklig över att få komma iväg och jaga igen har kommit iväg och här är helt tyst. Grannen är hemma, så hennes hundar står inte och skäller som idioter. Jag träffade henne i tvättstugan och hon håller på att fixa till det med hundarna, hon har 5!! Så förhoppningsvis ska Jocke kunna nysa här hemma utan att de säller som fan...
En buse till dotter har jag brevid mig...hon vill komma åt dongen och jag säger till henne. Då tittar hon på mig, tar tillbaka sina händer och flinar. Sen gör vi om allt igen =) Och igen =)

Mat behövs i bådas vårs magar, det är dags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0