Kallt om tårna

En tidig morgon idag med, Ninni lämnades till mormor och sen hämtade vi Conny och begav oss till Gingsjö Camping. Vi hyrde båt och tog oss ut för att trolla, trålla...hur det nu stavas...
Solen visade sig en stund med sen försvann den och vi såg inte den igen. Det blåste rätt bra emellanåt och det blev kallt om tårna, men annars frös jag inte, hade mitt skidställ på mig och det gjorde nytta. Jocke frös däremot...han fick låna min ena vante sen, hjälpte ju lite iaf =)
Lite rundor på sjön, men inte mycket fisk dock. Conny fick en gädda men mer blev det inte idag och efter 3 timmar tror jag det blev, så begav vi oss hemåt igen. Dock efter att Conny fått stå i båten och putta sig fram med ena åran för att kunna få båten dit den skulle, det va så grunt så den gick på grund =)

En härlig dag fast det va blåsigt, lite kylgt och inte så många fiskar. Naturen är ju bara så underbar att va i och vi har ju fått frisk luft så vi klarar oss ett tag nu =)
Ska försöka ta oss ut och fiska igen i nästa vecka tänkte vi =)

När vi skulle hämta Ninni så va det låsta och ingen mormor som kom och öppnade. Jocke fick nojor och trodde att något hänt, så vi fick köra runt till baksidan och då såg vi att det va nerrullat i sovrummet, så då ligger mormor och Ninni och sover båda två =)
Vi är hemma nu och jag har tryck i mig ett par mackor, Jocke ligger och vilar och jag ska joina honom nu. Sätta klockan på en timme och köra och se om vi kan sticka och hämta Ninni så ist =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0