Grattis Svärmor!

Jocke vaknade till innan mig när Ninni vaknade och gick upp med henne. Jag fick sträcka lite på mig innan jag klev upp och det va skönt =)
Senare efter att Ninni vilat förmiddagssvilan så klädde vi på oss och körde upp för att gratta kära svärmor min.
Ninni glad att få träffa farmor och Atlas hängde med in och han va minst lika glad han. Zelma höll sig dock undan besten när han kom in =)
Sen åkte vi ner och träffade Salle och åt en korv med honom och Jocke har kollat läget och fixat med en sladd till min finfina kamera så att vi kan föra över fotona, för vi har fortfarande inte hittat den nya minneskortsläsare...men men , imorgon ska vi hämta sladden och då ska ni få en massa bilder =)
Ja, jag ska se hur fort det går att lägga ut bilderna, bättre bredband än det mobila vi har nu är på gång... =)

Jag och Ninni ska fixa till lite av det sista här hemma idag, jag ska polera upp soffan, har fått ett medel för skinn och sen ska jag göra klart inne i sovrummet hade jag tänkt. Ska se hur mycket jag hinner med.

Igår kväll va vi ute hela familjen på en ordentlig kvällspromenad, det va lite kyligt om näsan men jätteskönt och det ska vi fortsätta med. Ninni hade det så mysigt i vagnen och somnade gott.

Här är en som drar mig i håret nu...dags att sätta igång med dagens sysslor tycker Ninni nog =)






Hipp Hurra På Din Dag Svärmor!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0