Flitiga jag!

Ja minsann, jag ger mig själv en klapp på axeln för min fllitiga sida idag.
Jag har packat upp alla fina saker vi fick av svärmor idag, sorterat klart alla Ninnis kläder i storlekar och lagt undan dem. Lagt undan kläder som jag och Jocke inte längre vill ha och sen när Ninni hade vilat en stund så fikade vi och sen har jag polerat soffan!
Och jag är inte klar än. Nu ska jag plocka undan det sista småa i sovrummet och sen ska jag försöka hinna ta golven och damma lite med innan jag ska ner och hämta Jocke.
Ikväll ska vi till Mange och Åsa när Jocke slutat och hälsa på en sväng, så jag tror faktiskt inte att det blir nån kvällsrunda idag, får bli imorgon ist då.

Ninni är arg på mig nu, tycker att jag är tråkig, vinkar lite på mig och skäller lite på mig...då fortsätter vi fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0