Fix

Vid 8-tiden vaknade Ninni och det va dags att gå upp. Solstrålen som hon är så låg hon i sängen med ett leende när jag kom in och sa godmorgon =)
Välling i magen och sen va det full rulle i gåstolen när jag diskade och gjorde kaffe.
Sen blev det lite fix bland kläderna innan jag väckte Jocke och det fortsatte vi med sen när jag hade varit ute med Atlas en sväng.
Men vi kom inte jättelångt, för sen va det dags för Ninni att vila lite.
Hon är vaken nu och vi har legat hela familjen och myst i sängen och mornat till oss, så nu ska vi fortsätta med kläderna.

I eftermiddag ska vi köra till Landskrona och hämta Mange och köra hem honom, blir nog en kaffe där då med misstänker jag =)

Nä, nu är Jocke redan igång, så jag får med gå och hjälpa till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0