En fredag

Veckans fredag har ett innehåll av lite av varje.
Ninni tyckte att vi skulle upp vid 8, välling och fix och sen satte jag på kaffet och diskade under tiden det blev klart (lite av en morgonrutin...) och när det va klart så väckte vi pappa =)

När vi tagit det lite lugnt och vaknat till ordentligt allihop, så körde vi ut i skogen och tränade med Atlas. Jag sjalade Ninni och hon somnade gott efter en stund. Atlas är duktig och David skulle fixa lite blod med så han får testa ett blodspår med sen.
Han tycket det är jätteroligt att verkligen få arbeta och han blir som en annan hund, är mer lugn och det är rätt skönt ju =)

Jag och Ninni har varit och hälsat på hos Jessica idag. Träffade de goa pågarna och Mats kom hem sen och Jennie skulle äta hos dem, så vi stannade tills hon kom så att vi fick träffat henne med.
Mycket trevligt!!

Ninni somnade som en stock när vi kommit hem och ätit lite och hon lär nog sova en stund nu och jag haade faktiskt själv tänk ta mig en liten vila. Får passa på =)

Imorgon får jag hoppa in och jobba och Jocke ska iväg och jaga =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0