Bullfrukost

Jag är trött i tittorna. Jocke gick upp jättetidigt för att ge sig iväg och jaga. Det vaknade jag inte så mycket av, men sen när han hade gått, så tyckte ju Atlas att det va för jävligt att han inte fick följa med när pappa hade jaktkläderna på sig...så han gick och gnydde och gnydde och gick fram och tillbaka. Dettta resulterade i att Ninni med tyckte det va jobbigt och vaknade till. Hon lyckades somna om och jga med, men inte mer än kankse en halvtimme. Samma sak igen.
Sen efter knapt en timme vaknade Ninni och då a det dags för välling och den fick hon i sängen hos mig och sen låg vi där och mös och Ninni piggnade ju till snabbare än mig så då blev det lite bus med =)
Men jag hade svårt för att hålla ögonen öppna och jag låg där och blundade ett litet tag till innan vi nu har kommit upp.
Jocke ringde nu ochär på väg hem, han ska köpa med sig bullar så det blir bullfrukost och kokta ägg =)
Gott!

Sen ska jag vila innan jobb...=)

Om gårdagen får ni höra sen, med bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0