Bildregn =)

Äntligen... =)



Min snygge underbare man =)




Ninni somnade gott hos gammelmoster =)




Bus med farmor...




...ville smaka...




...och fixa med kontrollen =)




Det är ju bara såå spännande med knappar!




Lite bus med gammelmoster =)









Stå och käka lite bord




Hjälpa till att äta själv =)









Självklart har jag hela outfiten, men bara mössan på mig nu =)









Mys




Provsitter farmors stol =)









Tittat man noga så ser man mina tänder här =)














Hej Zelam =)




Här va nog nåt...!




A naj, ni ser inte mig!




Gulle-Anton




Gulle-Mira




Barn och hundar i en röra =) Härligt!




Atlas myser med Åsa=)




Ho-hooo. Hej Åsa =)




Pappa, jag drar dig lite i näsan, ok!?




Haha, det är så roligt att busa med dig pappa!




Titta mamma, vi busar!




Älskar Dig Pappa!!




Mina fina liljor jag fick av Jocke när vi flyttat in =)








Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder ikväll...fortsättning följer =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0