Ajaj i fingret

Skitont har jag i lillfingret....pucko-Atlas fick syn på en kattjävel och skulle efter den. Så innan jag hann släppa så grog han ju till och mu har jag ont!!
Den dumme jäveln sprang med katten över vägen och rakt igenom en stor häck på andra sidan in på en tomt...katten va smartare och kvickare och jag såg hur den kom undan och kom springande bakom en bil. Sen rasslade det till och Atlas kom ut genom häcken igen...pucko!!
Nu ligger han på sin plats och surar för att han inte får gå nån annanstans. Skiter jag i.

Ninni springer runt i gåstolen och hittar på bus och vill pilla på allt hon inte får pilla på. Vi väntar på att morfar minsann ska komma och hälsa på, nu är det ju inte så långt att ta sig =)

Jocke va helt salig när han vaknat och skickade mess till mig när jag va och hämtade Ninni. Jag fick skynda mig, för han skulle iväg och jaga gådjur ikväll =)
Lyckliga han, han hade ett leende upp till öronen när jag kom =)
Får se när han kommer hem om han fått nåt =)

Får plocka lite i köket innan pappa kommer nu och göra lite kaffe med.

Bajbaj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0