Sovrum-check!

Ja igår fick vi sovrummet målat och så fint det blev. Rätt mörk med så varm färg och det blev kanon!
Ninni va så duktig som lekte själv största tiden och stod och tittade på oss och aggerade chef =)
James kom och hälsade på en sväng, men det blev väl inte riktigt som nån av oss tänk. Han hade jobb han va tvungen att göra och vi va tvugna att bli klara med målningen. Men vi fick träffats en stund iaf.
Sen kom morfar och hälsade på Ninni. Det va kuligt och morfar kom lagon till Ninnis fika och det fixade de, lite macka och yoghurt, gottgott =)

Igår började vi dagen med att vakna till och sen klädde vi på oss för att få följa med och se var pappsen jagar =) Jocke skulle fixa med åteln till vildsvinen, så vi följade med. Fin mark tycker jag och även om det inte va nån längre stund, så va det skönt att få komma ut lite.

När vi va klara, så körde vi till Citygross för att handla en gardinstång till och middagen.
På vägen hem stannade vi till så att Atlas fick springa av sig i skogen. Och han fick springa, det lovar jag!
Jocke kastade förs lite skruvmejsel med honom (ja, jag vet..) och sen när Atlas hämtade den en gång, så sprang Jocke till blien och började köra iväg. Ni kan tro att Atlas, han fick fart. Shit vad han sprang!
En bra bit hängde han med blien innan Jocke körde ifrån honom. Då blev Atlas lite förbryllad, kom tillbaka till mig och fattade ingenting.
Jag sa till honom att hämta pappa och han började springa igen och då kom Jocke tillbaka med runt svängen, Atlas fick vända och han sprang och sprang. Till slut, efter en bra bit, så började han skälla på Jocke precis som "stanna nu då, jag pallar inte mer. Lägg av".
Han hade varit uppe i 50 km/h. Snabb kille vi har =)
Sen va han trött =)

Hemma, så åt vi. Det blev plockemat - korv, köttbullar, bacon, ägg och bröd. GOTT!

Lite vila efter det och sen kom vi igång med målningen.


Idag tvättar jag och vi ska möblera sovrummet. Gardinerna satte Jocke upp igår =)
Ikväll ska vi nog träffa Mange och Jojjo en sväng =)

Jocke och Ninni ligger och vilar lite och jag ska ner i tvättstugan igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0