Sovit ut =)

Har varit vaken en halvtimme nu och lär väl inte gå och lägga mig igen. Jocke är med vaken och vi sitter och tittar på nyhetsprogrammet och dricker vårt morgonkaffe.
Vi har sovit ut ordentligt  och det va ett tag sen för oss båda, äär alltid något som göra att man inte kan sova länge eller vila på dagen. Då inte bara Ninni som håller igång, finns annat som kommer emellan med.
Men igår kväll när vi ätit lite kvällsmat, tagit ett glas vitt av en ny sort, så började vi fundera på att om vi skulle gå och lägga oss.
Efter lie funderingar sa vi att vi kunde behöva det just för att få sova ut...halv 10 gick vi och la oss.
Förstår ni, 21.30!!
Vet inte när vi la oss så tidigt senast. Om det ens har hänt.
Men nu är man pigg =)

Igår blev det väl en lite sådär familjedag.
Jaag fick ett litet utbrott då jag inte hittade mina stövlar. Så jag och Ninni stannade hemma när Jocke körde ut i skogen och ornade vad han skulle.
Vette fan vart de tagit vägen, men det blev ingen skogstur för oss två, så vi vilade ist tills Jocke kom hem igen. Han va med på dåligt humör, för det hade klöddat lite där.
Vilken dag!! =)

Men vi tog ett nytt tag och vi körde till Pema för att kolla lite julsaker. Mög, är vad de har där. Nä inte allt, men där va inte nåt vi fastnade för nån av oss, så vi kom därifrån med en ny duschstång och ett duschdrapperi.
Sen körde vi ner till Cox och hälsade på, så stor han har blivit, jätte fin och så snäll. Han låg i mitt knä och mös lite och han hälsade på Ninni lite med.
Snart kommr han hem!! =)

Vi stannade på pizzerian och åt lite och sen körde vi hem, jag tog ett bad. Jocke kom in med en kopp kaffe och min bok till mig. Underbart!!
Sen kom Ninni och gjorde mig sällskap en stund innan vi sen tog oss upp, Ninni fick välling och fick hoppa i säng. Sen bara va vi tills vi med kröp ner under täcket.

Nu ska jag dricka kaffe med Jocke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0