Slömåndag

Vi har inte gjort mycket än denna måndag. Men jag har varit lite slö...
Men lite sovmorgon blev det då Ninni inte ville gå upp förrän klockan va 9 nåt tror jag =)
Sen frukost och sen har vi myst ner oss allihop nu i eftermiddag i sängen och vilat tillsammans, det är så mysigt att ligga där hela familjen, sen hur Ninni blir tröttare och tröttare och sen hur de små tittorna ger med sig och hon somnar gott =)

Jocke har nästan precis åkt iväg och ska slakta en gris. Jag och Ninni ska upp till mormor en sväng och jag ska ringa till försäkringsbolag och se vem som har bästa alternativen till att samla allt och oss alla på samma ställe.
Jag ska kolla efter lite fler blommor till balkonglådan med tror jag, så blir den färdig iaf =)
Får inte glömma att köpa vanliga värmeljus med, för de är slut...100 ljus på ett par veckor... =)

Ninni är så söt med sina små tänder där de sticker fram och vassa är de  med =)
Hon håller gärna full låda konstant, klättrar överallt och testa gränser av vad man får pilla på och inte det ska man göra nån gång om dagen =)
Kläderna är i stort sett för små igen och det är dags att gå igenom dem igen för att bli av med de små och ta fram nästa storlek. Jag har sett så fina kläder i skyltfönstret i en affär här i Hörby, gamla Chess och jag ska se om jag inte sticker inom där när jag ändå kör till mamma för att kika lite =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0