Otur?

Jaha, har ni haft en massa otur idag då?
Jag har inte märkt av något och jag hade inte vätat mig det heller. Kanske nyckeln till att inte drabbas?

Vi va en sväng och hälsade på Jockes pappa idag innan Jocke skulle jobba och det va ett tag sen nu. Lite kaffe och fika där, men vi hann inte stanna så länge innan vi fick köra igen.
När jag lämnat av Jocke så körde jag till Åsa och hjälpte till lite där, drack nån kopp kaffe till och nu är vi hemma. Ninni busar och Atlas ligger och snarkar brevid mig.

Vår hyresvärd glömde ine oss idag, men han glömde lappen om vilken färg vi ska ha, så han fick först komma hit och få nummret på den igen.
Men nu är färgen hemma, dock kom den för sent för att vi skulle hinna med det innan idag, så David ska komma hit när Jocke kommer hem och sen ska vi måla! =)

Ninni börjar få lite tråkigt nu, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0