Öl och UFC

Hemma från jobb, NInni är hos mormor och det är så jobbigt att prata med henne i telefon när jag jobbar. Höra henne på andra sidan luren och kan riktigt se henne framför mig. Då vill man bara släppa allt och köra dit. Menmen...

Vi målade ju hallen igår ich det blev jättefin!!
Om det va roligare med öl i kroppen...nja, kanske om man hade blivit lite lurgig kanske. Men det är rätt kul att måla i vilket fall som , för det blir ju så fint! =)

Men ikväll blir det öl. Jag öppnade en redan i bilen på vägen hem =)
För ikväll är det min underbare man och jag, med öl och UFC 105!! Underbart och vilken kväll det ska bli =) Dock är jag lite nervös över hur matcherna kommer gå...fick nästan lite tårar i ögonen innan idag när det verkligen slog mig att det är Couture som ska upp ikväll. Spännande som fan och jag hoppas verkligen att han vinner. Och jag hoppas att han får ta bältet en sista gång och sen tacka för sig när han ligger på topp. Han ska avluta sitt på topp, annars är det för sorgligt...
Vi har alltid haft roligt när vi dricker ihop jag och Jocke och det håller i sig, vi två kan ha roligt i en skolåda som sagt. Öl, slagsmål och blod med det bästa sällskapet jag kan tänka mig, hur bra som helst =)

Vi höres, nu ska jag ta på mig myskläder och dricka mer öl!

Bajbaj, ha en bra helg alles!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0