Morgonstund

Jocke har varit så snäll och gått upp med Ninni ett par mornar nu och det har varit najs att kunna få somna till lite till och vakna mer i sin egen takt.
Men samtidigt som det är najsigt, så saknar jag sen den här morgonstunden med Ninni. När man hör henne, går upp lite halft yrvaken, fixat välling och sen går in till henne och får ett stort leende från en underbar tjej som står där i sängen och väntar på en. Man vaknar till direkt och blir varm i kroppen och kan inte annat än le själv.
Ligga och mysa i soffan när hon äter sig välling och sen ligga kvar en liten stund för att mysa och så att Ninni med får vakna till helt.

Men sen, sen är det full rulle =)
Ninni springer i gåstolen och jga går och sätter på kaffet, diskar när det puttrar klart och undertiden så undersöker Ninni hallen. Ugnefär när jag börjar bli klar, så börjar Ninni få tråkigt och skäller på mig =)
Jag går in och väcker Jocke och häller upp min första kopp rykande kaffe.

Sen sätter jag mig här en stund och kollar läget iinnan jag som jag ska göra nu, väcker Jocke igen så att han kommer upp =)

Haha, Ninni kittlade precis Jocke under foten =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0