MÄTT!!

Oj vad mätt jag är och gott det va!!
Jocke fixade middagen idag med, som han ju brukar göra när han är hemma och idag blev det kyckling med potatis och svampsås och självklart va det med massa vitlök =)
Ninni åt bra och nu sover hon gott =)
Jocke är iväg och styckar och jag ska köra en sväng till Åsa sen när hon vaknat.
Sen ikväll blir det nog lugnt tror jag, kanske lite Fifa eller film =)

Ninni fick sig ett blåmärke i pannan idag. Tv-bänken ställde sig ivägen när hon skulle upp och gå lite... =)
Sen dunsade hon ner i golvet när inte sängen ville hålla i henne längre.
Pappsen satt nästan med tårar i ögonen när han tittade på hur Ninni envist skulle upp överallt och balansen ibland va lite si sådär. Haha =)
Ja det är hemskt att se när hon trillar och blir så lissen i ögat, men hon lär sig och vi kan ju inte bädda in henne i kuddar direkt. Vi ska in och köpa en läragåvagn, bra att ha och sen har hon nytta av ett tag sen med.

Funderade på om jag skulle fortsätta att leka med Photoshop en stund nu, men det hade ju varti så skönt att lägga sig på soffan och bara päsa...ja så får det bli =)
Det är Hell´s Kitchen, det är ju bra. Grym kock är han!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0