Jakt på G

Det är inte för min del då det är jakt idag utan för Jocke.
Jag och Ninni kom hem för en stund sen efter att ha varit och lamnat Pappsen som ska på drevjakt idag.
Ninni ska hälsa på mormor och jag ska jobba.
Jag va trött när klockan ringde imorse och jag tackan Ninni nu som börjar bli lite trött...då bäddar jag ner oss i sängen och så tar vi och vilar en stund =)

Imorgon är det farsdag. Jocke har redan fått köpa en jaktkniv. Jag hade spanat ut en annan än den han köpte som jag sparat till, men nu får vi se om vi kan hitta på något annat jag och Ninni. Får kanska ta en runda innan vi kör till mormor =)

Höres imorgon igen, ha det najs alles!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0